Skip to main content

Serwis

Szanowni Państwo

W sieci serwisowej firmy Elterm obowiązuje rejonizacja - w związku z tym prosimy Państwa o zgłaszanie problemu do serwisu najbliższego terytorialnie. Część punktów serwisowych ma swoją siedzibę na pograniczu dwóch województw, dlatego też w przypadku bliskiego sąsiedztwa z innym województwem, zaleca się sprawdzanie adresów, co może skrócić czas oczekiwania na usługę.

Aby przyspieszyć rozwiązanie Państwa problemu, zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza reklamacyjnego i przesłania go na adres serwis@elterm.pl

Warto sprawdzić…

Zanim wezwiecie Państwo serwis prosimy:

  • zapoznać się z załączoną instrukcją obsługi,
  • obejrzeć poniższy film instruktażowy,
  • sprawdzić, czy układ c.o. jest do końca napełniony wodą i dobrze odpowietrzony,
  • sprawdzić, czy zamknięta jest zwora termoregulatora pokojowego
  • sprawdzić bezpieczniki na zasilaniu i czy dopływa do nich prąd (możliwa jest awaria zabezpieczenia głównego),
  • sprawdzić bezpiecznik układu elektronicznego na kotle,
  • sprawdzić odpowietrzenie pompy cyrkulacyjnej,
  • otworzyć zawory termostatyczne lub kulowe na grzejnikach (temperatura nastawy na zaworze grzejnikowym w pomieszczeniu gdzie jest termoregulator pokojowy musi być wyższa od temperatury termoregulatora - zaleca się otwarcie głowicy termostatycznej na maksymalną temperaturę),
  • sprawdzić drożność filtra,
  • zapewnić odpowiednie ciśnienie w układzie zamkniętym c.o. (co najmniej 1,5 bar przy wodzie zimnej),
  • sprawdzić, czy nie jest wciśnięty ogranicznik temperatury na korpusie kotła (instrukcja obsługi).

Kotły elektryczne seria zaawansowana LCD

Kotły elektryczne seria podstawowa LED

Doradztwo serwisowe Elterm

 

Tomasz Nowakowski
kierownik serwisu kotłów



 606 476 326       automatyk.elterm@gmail.com